Den som spar han har...

Torsdag den 13 jan

Ikväll plockade vi fram bagels ur frysen som jag fick av Mia i USA, rostade och hade gott pålägg på....tänk att det kan vara så galet gott.



Söta mini bagels i påse...kanske ngt man eller jag borde se till att man kunde köpa i Sverige.

Det får nog bli ett stor bagel bak snart, tyvärr tar det sin lilla tid då de ska kokas innan de gräddas men resultatet brukar bli väldigt bra så det är värt de olika momenten. Lägger ut mitt bästa bagel recept när jag bakar :)


På väldigt gott humör idag efter en bra dag på jobbet och en mysig lunch med Marie som jag saknat på "Underbar" ett nytt ställe för mig som jag varmt kan rekommendera. Mycket folk dock på lunchen så var där i tid.
http://info.aos.se/sajter/underbar/index.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0