Helg frukost

Söndag den 9 jan

Lång frukost med dagens tidning och nyhetsmorgon på TV, helg frukosten är den bästa !!
Hade önskat att det serverades samma lyx frukost som de sista dagarna i Mexico eller Mias goda fruktsallad men min gröt med rivet äpple, ägg och två koppar latte var inte helt fel.


Har några bagels ifrån USA i frysen som ska ätas väldigt sakta och njutas väldigt mycket av :)


Efter min frukost blev det ett träningspass, sista spinningen med Li tyvärr som försvinner på mamma ledighet.
Har verkligen gillat hennes pass kl 11:00 på söndagarna grymt bra upplägg och musik som får en att köra järnet vi  får se om jag fortsätter att gå den här terminen.

Fick sedan ännu mer energi genom att umgås med min lilla favorti Melker medans hans föräldrar var på bio. Vi utforskade våra stökiga lådor och lekte med fasters byttor och vispar.
Kul att kunna hjälpa till när hans föräldrar vill hitta på något och mysigt att få förtroendet att ta hand om en liten prins.


Igår kväll var vi i Uppsala hos Maria och Jens på mysig middag bjöds på fisksoppa och en smarrig desert.
Jag bakade den mjuka pepparkakan "igen" som en liten present


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-10 @ 07:09:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0