Nya tag

Lördag den 29 jan

Fortfarande knäckt över hur gårdagen slutade, känner mig lurad och blir så ledsen när jag tänker på skorna och mössan. Underbara Mia och Johan hörde av sig båda två och erbjöd sig att fixa nya skor till mig då dessa bara finns i USA, tack ni är bäst.

Ringde SLs hittegods på morgonen men det kan tydligen inte hjälpa till under helgen utan bad mig återkomma på måndag em. Förlorar inte resenärer saker under helgen??? Kunde dock enkelt polisanmäla händelsen direkt på polisens hemsida.
Ja, jag vet att det bara är materiella saker och världen inte går under men så onödigt.

Ska inte deppa mer nu för jag har en rolig lördag att se fram emot, vi är ett helt gäng tjejer som ska köra cykelpuls passet kl 12:00  ihop och sedan gå till Orangeriet för brunch.


Mogonens frukost erbjöd inte samma utbud som gårdagens på Skokloster, hotell frukost är något extra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0