Packåsna

Måndag den 24 jan

Jag är så trött på att alltid kånka på extra påsar utöver min vanliga väska så nu har jag köpt mig en STOR ny väska. En väska där jag får plats med både dator och träningskläder och den är snygg.
Kommer nog aldrig bli en tjej med en snygg dyr handväska utan det är den sportiga varianten som gäller för mig :)



En North face cykelväska stl L där jag helt klart kommer att få plats med  både ett par cykelskor och löparskor, träningskläder, duschprylar  och sist men inte minst min dator som jag bär på varje dag.


No more extra väska !!!!

Kommentarer
Postat av: rackarungar

Hej snyggo,

du tränar o jag äter bulle,,,gud vad du är duktig skulle verkligen behöva träna men man skall inte gnälla när man sen äter bulle !!



Men vad smart med att väskan har olika size,,,de få perioder jag tränar har jag verkligen tänkt på att det finns ingen väska som rymmer både och träning saker o privata,,,snygg var den med =)

KRAM MALIN

2011-01-24 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0