Kosttillskott

Tisdag den 18 jan

Har haft en dag full av möten och lyckades klämma in en sen och snabb lunch vid skrivbordet....jag vet ingen höjdare och jag har lovat mig själv att inte hamna vid datorn vid lunch men ibland går det inte.

Fick dock en god lunch ifrån jobbets cafe, räksallad med extra mycket räkor och massa annat gott.




Efter jobbet var jag förbi Budo Fitness butiken på Sveavägen för att fylla på protein förrådet.
Jag har tidigare alltid kört på "Self Micro Whey" men blev idag rekommenderad att köra på "Triple Protein"
som istället innehåller tre högvärdiga vassleproteiner. Det blev 1 kg med jordgubbs smak då jag blandar pulvret i gröten om jag tränat på morgonen så choklad går helt bort. (hade skogsbär på det tidigare pulvret)

Passade även på att köpa Multipowers bars med smak av choklad och kokos, farligt goda. Inte det bästa att stoppa i sig men bra att ha i väskan om man behöver fylla på i farten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0