Vilodag

Onsdag den 26 jan

Tanken var att springa och leta efter en klänning till vår kick off efter jobbet men ändrade planer på lunchen gjorde att jag fixade det på lunchen. Tyvärr är jag ju inte tjejen som lätt plockar fram kläder när dresskoden  för kvällen är "gala" har dock lite lättare med den andra dresskoden för dagen varma kläder för utomhuslek. Riktigt längtar efter att få vara ute imorgon och hoppa i skidkläderna.

Då jag löste klänningen på lunchen blev jag glad när Håkan föreslog en middag ute ikväll då jag ska iväg på konferens och han sticker till alperna så vi ses inte på över en vecka. Vi satte oss på Tures efter jobbet ett ställe som jag verkligen gillar, bra mat, service och lagom puls.

Mysigt att gå ut och äta mitt i veckan :)



Vi säger hipp hipp hurra till Caroline som fyller år idag, hoppas att du haft en bra dag min fina vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0