Ompysslad

Onsdag den 6 juli

Nu är jag redo för semester - igår var jag hos på Stylelab http://www.stylelab.nu/ hos bästa Malin som klippte och färgade mitt hår. Som vanligt är man mer än nöjd efter ett besök inte nog med att hon är grym som frisör man har förbannat trevligt också, tack vännen.



Malin bjöd på ett smakprov inför min semesterresa genom att överraskade mig med italienskglass !!!
 
Nu är brynen plockade och färgade, ansiktet trådat, benen vaxade och håret fixat bara fossingarna kvar sen så är det semester ledighet 100%

Kommentarer
Postat av: LottaD

Ha en underbar semester! Och ät mycket glass - den i grym i bella italia. Kram Lottis

2011-07-06 @ 11:40:54
URL: http://blogg.mama.nu/mamma68/
Postat av: Rackarungar

Tack själv bästa o finaste Emma älskar att ha dej i min stol du är bäst, glöm nu inte åt vilken håll benan skall ligga;) kram

2011-07-06 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0