Snabb start sen vila

Lördag den 2 juli



Lite galet att gå in och träna en dag som denna men det var det absolut värt körde ett mycket bra och  svettigt spinningpass på Hötorget som leddes av Danne som lärt upp många av SATS instruktörer.
Märktes att han visste vad han pratade om och jag skulle gärna köra upplägget igen.
Jag fick sällskap av Stina och Patricia så vi var tre starka tjejer på rad som peppade varandra, tack!

Efter en hurtig förmiddag har jag spenderat dagen liggandes på en filt och lapa tsol och njutit av en ledig lördag druckit massor och gett ICAs vaniljyoghurtglass ännu en chans men tyvärr lyckades de inte övertyga mig idag helller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0