Träning hos Ystad Saltsjöbad

Söndag den 24 juli

        


Igår höll "duracellkaninen" Emma på att bli tokig då det regnade och blåste ordentligt åt alla håll och kanter mer eller mindre hela dagen.

Hörde därför av mig till Ystad Saltsjöbad och frågade om jag fick träna i deras gym och det var absolut inga problem. http://www.ysb.se/
Gymet hade en del cardio maskiner en cable cross maskin, hantlar och en skivstång så jag fick till ett skönt pass för bröst, armar, axlar och mage. Jag var helt solo i det lilla gymet och kunde göra precis som jag ville.

Tjohho vad skönt det var att få lyfta lite skrot och svettas lite i en källar lokal när regnet öste ner.

Nu hoppas vi på att det är slut på dagar med regn och rusk för vet ni vad idag skiner solen och då är vi så gärna ute igen :)



Carolina Gynning ställde under konstrundan i påskas ut några av sina tavlor hos Ystad Saltsjöbad några av hennes tavlorna fanns fortfarande kvar och jag skulle väldigt gärna ha en av hennes större tavlor om jag hade plats.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0