Sol, slappa, sjö och spring

Måndag den 6 juni



En skön ledig dag med massor av sol och en båttur till Drottningholm, dagar som denna är båten ovärderlig friheten att komma ut på sjön och njuta av sommaren.

Jag var galet trött vid 18 tiden men tog mig i kragen och gav mig ut på en löprunda och jösses vad skönt det var, kvicknade till nästan direkt och fixade 10,5 km på 46 min. Jag och mina nya Asics börjar sakta men säkert att bli kompisar dom är lite snabbare än mig men snart så är jag i kapp. Mycket i mitt lilla huvud just nu så en löprunda är guld värt.

En ny pigg människa som nu njuter av jordgubbar och stor kopp kaffe i soffan och betar av mail och förbereder veckan första jobb dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0