Sommaren är här !!

Fredag den 3 juni



Vi började med Långholmskanalen och slussade sedan ut för att guppa fram i Djurgårdskanalen styrde sedan mot Hammarbysjöstad och slussade tillbaka in i Mälaren via Hammarbyslussen. En riktigt härlig dag på sjön  med massor av sol var precis vad jag behövde.


Hammarbyslussen

Hade ingen större lust att gå in i en varm lägenhet så det blev endast ett kort matstopp för att sedan köra kvällens träning ute. H körde stand up paddling och för min del blev det löpning och premiär i korta tights så nu är sommaren här.
Jag har inte sprungit på nästan två veckor så det var skönt att få komma ut och träna i friska luften igen där jag trivs som bäst.

En dag som denna måste ju självklart avslutas med grillning så det blev grillad rostbiff och halloumi med en sallad.  Efter en heldag ute är det nu skönt att få slappa i soffan framför fotbollen och en skål glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0