Tastelines matkasse

Måndag den 13 juni



Idag fick vi vår första leverans av "Tastelines matkasse" och jag var mycket nöjd när jag packade upp massor av fräscha produkter som tex torskfilé, nötfärs, kycklingfilé olika färska kryddor, parmesanost, sockerärtor, portabello mm

Vi signade upp oss  för kassen när vi var på "Smaka på Stockholm"  fick då erbjudandet att för 399 kr få 5 middagar och leverans direkt hem.

Till kassen fick vi även recept på hur vi kan tillaga maten i kassen, känner jag mig själv rätt kommer jag att hitta på egna alternativ då det känns lite trist att vara styrd till recepten.

Återkommer när veckan är slut med mitt betyg på en vecka med Tastelines matkasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0