Bagel deli

Onsdag den 9 mars



Efter jobbet mötte jag upp Anna för en mysig onsdag kväll på Bagel Deli.
Gjorde tyvärr misstaget att inte beställa ifrån bagel menyn utan valde en bresola sallad och en "plain" bagel då jag inte var så hungrig. Helt ok men Bagel deli är helt klart bättre på sina bagels.

Fick tips i från Terese att hon vickar på Sats Stureplan imorgon bitti, hade så gärna kört men självfallet lämnade jag mina skor på jobbet vilket aldrig annars händer, typiskt. Cykla utan cykelskor gör jag inte.
Att köra ett spinningpass på morgonen är grymt men tyvärr är utbudet av bra morgon klasser dåligt just nu så attans att jag bomar det imorgon.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0