Dagen började lika bra som den slutade

Torsdag den 17 mars



Mötte upp en morgonpigg vän för en tidig frukost på Sturebadet, bästa starten och ett plus att få vakna till liv och äta gott med en vän. Myggan och jag har ett inte setts solo på länge så det var verkligen mysigt att ses. Tack vännen för en bra start på dagen.

Efter jobbet tog jag tåget till Uppsala för att bli klippt och färgad av den bästa frisören alla kategorier Malin på "Stylelab". Malin gjorde en ny färgning på mig som hon lärt sig på en visning i veckan och som vanligt blev jag väldigt nöjd. Malin kommer nog att lägga upp bilder på sin blogg http://rackarungar.blogg.se/ 

Hade bokat en fika date med MP efter klippningen som i själva verket var en överasknings babyshower.
Vi satt på gamla colour kitchen i Uppsala och alla hade med sig paket till MP en trevlig kväll med tjejerna och god mat i form av en egen komponerad sallad (precis som på den gamla goda tiden i Uppsala)

Nu siiter jag på tåget hem till Stockholm igen, väl hemma blir det till att packa inför en London weekend.



Kommentarer
Postat av: Rackarunga

Tack själv fina vännen o dö snygga blodinen:) kramis malin

2011-03-17 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0