Ingen kick !

Måndag den 21 mars



Hade sett fram emot kvällens spinningpass efter helgens London vistelse men så var det vikarie :(
Försökte få plats på ett pass i Stadshagen men hamnade i kö och vågade inte chansa så det blev passet som jag planerat.

Var så laddad för att köra kvällens pass med bra musik och bara få trycka på utan att tänka, fyllas med energi men tji fick jag det blev helt tvärtom.
Kvällens pass blev ett riktigt "skalle pass" dvs enformig cykling i tre nivåer grymt bra träning och bra variation till intervall passen men inte vad jag hade sett fram emot. ( uppvärmning 7 min, 12 min ansträngande nivå, 15 min mycket ansträngande och 8 min tufft ! )
Hur som hellst grymt nöjd när det var över men inte fylld men energi kick som jag gillar med måndsgs passen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0