Ny träningskompis

Onsdag den 23 mars

Måste bara tipsa om Nikes träningsapp "Nike training" som är grymt bra och min nya träningskompis.
Favoriten är "Get focused" där du kan välja olika 15 min program tex mage, armar dvs det du vill fokusera på till vilken musik du vill - kan det bli enklare ?



Har spenderat kvällen tillsammans med mina digitala tjej kollegor på ett trevligt event i Sturegallerian.
Kom hem lite mer sminkad än vanligt och med en lite mer utvecklad sminkväska.
Sminkar mig väldigt lite då jag trivs med så lite smink som möjligt och för att jag är väldigt dålig på alla små knep som finns för en snygg sminkning.
Men efter kvällens proffs hjälp ska jag försöka att bli lite bättre :)

Kommentarer
Postat av: LottaD

Varför då - du är vacker som du är!

2011-03-24 @ 08:35:54
URL: http://blogg.mama.nu/mamma68/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0