Trötta träningsfötter

Söndag den 27 mars

När vi var i USA tipsade Mia mig om "Ped egg" som är en fotfil formad som ett ägg, allting samlas i det lilla ägget så att du slipper skräpa ner.

Mina fötter blir väldigt snabbt "dåliga" av träning och belastning i olika skor och jag borde fila mycket mer själv men försöker att gå regelbundet på pedikyr.

"Ped egg" är helt klart det bästa och mest effektiva jag testat för mina  fötter helt galet bra !
Filning som annars tar en evighet fixar du på några minuter med Ped egg.

Tack snälla Mia för att du introducerade för detta lilla ägg. Googlade runt för att se om det går att få tag på i Sverige och titta vad jag hittade http://www.super-slim.se/skonhet-halsa/manikyr-pedikyr/ped-egg-fotfil/
Ett ägg kan bli ditt för 69 kr, KÖP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0