Ett skönt tempo

Måndag den 23 maj

Det var samma upplägg som förra veckan på kvällens spinningklass men det var nästan ännu bättre idag, riktigt längtade att få röra på mig efter att ha vilat hela helgen. 
Promenaden hem förgylldes av ett långt telefonsamtal med Elin som jag inte pratat med på länge, skönt att varva ner med en promenad i kvällssolen istället för att srtressa vidare på cykeln eller bussen. Varför har jag alltid så bråttom ?

Hemma blev det sallad på en grilladkyckling och en fruktsallad med bla jordgubbar - sommriga smaker.




Att strö hampafrön över salladen ger den en nötig smak testa även att ringla pumpakärnsolja över - ett måste enligt mig

Kommentarer
Postat av: elin

hej kompis!

Sitter här på jobbet och kollar igenom din fina blogg som jag nu ska läsa flitigt! Massor av goda recept som jag ska prova!

Det var så kul att höra din röst igår! Kram

2011-05-24 @ 11:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0