Flygplansmat

Måndag den 29 maj

Det blev en tidig måndag morgon då klockan ringde strax före 05.00 och då var det till att snygga till sig och sätta på sig kjol och blus för att göra sig i ordning för en dag i Göteborg.
Har inga problem med att gå upp på morgonen men är mer van att bara borsta tänderna och dra på mig träningsklädern och sticka iväg istället för att fixa till sig i ottan.

Dagens frukost serverades i luften efter att flygvärdinnan sjungit "Goodmorning goodmorning" i högtalarna !



Lunchen intogs även den i flygmiljö i ett fönster på Landvetter innan det var dax att flyga mot Stockholm igen.
Blev glatt överraskad när man kunde göra sin egen sallad på flygplatsen då jag inte hade några högre förväntningar på lunch utbudet.


Egen ihop plockad räksallad med bla bönor, brocoli, blomkål, ägg, groddar och keso


Utsikten var det dock lite si så där med !


Det var vikarie på kvällens spinning klass och jag var rätt så seg och trött efter en tidig morgon och resande så jag hoppade träningen och gick på bio med kärleken istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0