Tack för maten

Måndag den 9 maj

Som vanligt levererade fröken Berg ett grymt bra intervallpass på cykeln tyvärr hennes sista måndags klass på Stadshagen. Trist då jag gillar hennes upplägg och musiken som alttid är bra inte många instriuktörer som har riktigt bra musik.
Det märks att det är fint väder ute då denna klassen brukar vara propp full men idag fanns flera tomma cyklar, jag triggas av de fin vädret - sitter jag inne och cyklar istället för att vara ute i solen då går det inte att mesa utan då är det fullfart som gäller annars kan jag lika gärna skita i det.

Kvällens middag stog min mor för då vi fick med oss hennes goda biffar hem efter helgens besök, lyxigt att bara kunna värma när man är hungrig efter tuff träning.
Till biffarna gjorde jag en sallad med färsk sparris, avokado, tomat, zucchini, mangold sallad och hampafrön.
Har du inte testat hampafrön så gör det genast, jag använder Renee Voltaires




Mixade färsk basilka som jag blandade med kesella, salt och peppar för att få en sås tll köttet.






Tack för maten mamma det var lika gott idag :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0