Träning när den är som bäst

Tisdag den 31 maj



En fullsatt cykelsal med ett grymt gäng som körde ordentligt till ett nytt kanon bra upplägg precis i min smak.
Uppvärmning 10 min för att sedan köra 5 min, 80% puls sen direkt över till 40 sek för att höja pulsen ytterligare sen 4 min, 3 min , 2 min och 1 min på 80% puls och mellan varje körning en puls höjare på 40 sek.
Efter att ha kört detta 4 min ordentlig vila för att sedan köra ett varv till.

Jag hade sten koll på min pulsklocka idag för att inte dra iväg för mycket vilket jag gärna hade gjort för det var så förbaskat roligt att träna. Tänka att det kan vara så roligt att sitta fast på en cykel och träna i grupp !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0