Upp som en sol ner som en pannkaka....

Lördag den 14 maj



En tidig morgon och dax för Lindas möhippa, jag tog en promenad längs med vattnet bort till Sundbyberg där vi skulle överraska bruden på morgonen.

Efter frukost och skumpa och utsyrsel av bruden bar det iväg till Kulturama för att dansa salsa med Tobias Wallin ifrån "Lets dance" på Kulturama. När vi stog och pratade kände jag att jag såg lite suddigt men trodde att det berodde på min dåliga sömn men när även huvudvärken och illamåendet kom efter dansen förstog jag att det var dax för migrän.

Glömmer bort efter varje gång hur hemskt det är när det slår till jag kommer knappt ihåg hur jag tog mig hem men hem kom jag och har sedan legat totalt deckad hela dagen. Så trist att spendera en ledig dag i sängen.

Fortfarande öm iknoppen men har flyttat till soffan efter att H serverat mig lövbiff med galet mycket pepparot och kapris som jag önskade till middag.

Lite mer sömn på de här så ska jag vara fit for fight imorgon igen.



Lövbiff, pepparot,kapris, dijonsenap, rödlök och en blandsallad med bla äpple, avokado och gurka samt hampafrön och pumpakärnsolja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0