Min födelsedag

Söndag den 13 nov





Jag kommer nog aldrig att bli för gammal för att älska att fylla år !!!
Ställa till med fest för sina vänner och få frukost på sängen allt man kan fira ska man göra tycker jag.

Imorse uppvaktades jag tidigt med frukost och paket på sängen (stackars Håkan får gå upp i ottan för att lyckas överraska sin fru innan hon hinner vakna). Har sedan haft en riktig ego dag på stan med lyxig shopping ett extra plus att få vara ledig på sin födelsedag.

Till årets födelsedagsfest fixade jag en liten italiensbuffé med skinkor,korvar,pajer, minipizzor, pastasallad, tomat/mozarellasallad , ostar och ett gott bröd ifrån Brunkebergsbageriet.
Till dessert blev det "Emmas biscotti" och mörkchoklad.

Som ni säkert redan vet så älskar jag att få fixa i köket och få laga mat till mina vänner önskar att det fanns mer tid för matlagning.

Alla recepten från den italienskabufeen kommer under veckan på begäran.



Tack alla underbara vänner för all uppvaktning under helgen och idag !


Kommentarer
Postat av: Pappa Åke

Emma, Du är duktig med mat och mycket annat! När jag tar del av dina matbestyr och öppna dörr för gäster tänker jag alltid på min mamma och din farmor Maja!

Di tillgivne pappa Åke

2011-11-13 @ 21:33:47
Postat av: rackarungar

tusen tack för en otroligt mysig fredag o så sött av H att fixa morgonfrukost, vad för ngt kul shoppade du?! nyfiken?!

väntar på recept i veckan!!!

kram

2011-11-14 @ 07:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0