Två mässor

Lördag den 12 nov


Zetas provsmaknings uplägg var lite fyndigt istället för bara en vit tallrik


Idag tog vi oss till Stockholmsmässan för att besöka "Mitt kök" och "Allt för hälsan" för min del medans Håkan även tog även sväng till "Scandinavian boat show" och "Winter snow".

Jag började med "Allt för hälsan" där var det en blandning av träning, kost ,kropp & själ samt skönhet.
Kul att inspireras av nya produkter och trender.

På "Mitt kök" mässan var det alldeles för mycket folk så jag kände mig mer matt än inspirerad.
Har nog aldrig varit på ett ställe med så sjukt mycket provsmakning testade några smoothies och nya musli sorter men bäst var flordia grapefrukten. Kändes som om majoriteten av utställarna var vin & sprit och ost & chark

Vi kom tyvärr inte i tid för att lyssna på vår chef från Allt om Stockholm tiden Helene Johansson som driver Brunkebergsbageriet och nyligen släppt sin andra bok "sötebröd" som jag skrivit om tidigare.

Hittade jämtländsk getost och köpte självfallet en stor bit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0