Fixar morgon

Lördag den 8 oktober



Det blev en riktigt tidig morgon då båten ska upp på land, upprop nere på varvet kl 08:00.
Jag passar på att fixa lite inför kvällens middag kl är 09.00 och jag har gjort lingonchutney och förberett efterrätten. Rätter som går att förbereda är guld värda !

Några av hallonen till kvällens efterrätt var ju bara tvungna att provsmakas till frukost, inte riktigt samma lugna och långa lördagsmorgon som jag brukar ha men fortfarande lite exta lyx.

Så fort vår båt är uppe på land ska jag kila ner och börja tvätta och puttsa, hade hoppats på en sen tid så att jag kunde spinna på fm men det verkar vara kört.


Kokande lingonchutney  till kvällens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0