Hola!

Lördag den 15 okt


Utsikten ifrån mitt rum



Hemma igen efter några intensiva och bra dagar i Barcelona.

Bodde på ett mycket trevligt hotell som låg utanför stan där vi spendeade hela konferensen, bästa frukosten alla kategorier,frächa lunch buffér där farligt goda skinkor och ostar serverades.

Brukar alltid försöka promenera eller springa på mornarna när jag är iväg för att hinna se något av staden men  då hotellet låg väldigt trafikerat och en bra bit ifrån stranden blev det ingen löpning eller promenad ute.
Hotellet hade ett galet stort gym där jag passade på att träna lite på mornarna perfekt start när man ska sitta och lyssna en hel dag.


I pauserna bjöds det på söta små bakverk till kaffet.





Barcelona bjöd på riktigt härligt sommarväder så jag hade gärna stannat kvar över helgen för att få njuta av värmen och se lite av stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0