En lördag på landet

Söndag den 25 sept

Hade en riktigt mysig lördag dag ute hos mina föräldrar tillsammans med lilla Melker.
Hjälpte mamma med förberedelserna till kvällens middagsbjudning med att baka bröd och kex och busade med min favorit som hade det fantastiskt på landet.


Puss och glasskalas när faster bjuder på glass.


Lasta och köra äpplen i den lilla skrindan var en av dagens aktiviteter.
 

Mamma bakade sin klassiska äppelpaj till efterrätt


Mamma skulle bjuda på svampsoppa till middag så jag bakade ett lantbröd och en plåt av mina kex.

Kommentarer
Postat av: Eva Nilsson

Hej Emma! När vi kom för att hämta Melker, så bjöds vi på en härlig svampsoppa, o ditt härliga bröd o goda kex!!! Tack för det:)

2011-09-26 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0