Frozzypack

Fredag den 9 sept




Jag är helt kär i min rosa "frozzypack" matlåda som jag fick i present av Maria.
Perfekt att förvara mellanmålet eller lunchen i om du är på språng den håller sig nämligen garanterat kall då lådan har inbygg kylklabb.
Efter tio timmar i frys är Frozzypack matlåda redo att hålla sig kall i sju timmar.

Köpte en låda även till min mamma som fyllde år i veckan då hon har matlåda varje dag så förhoppningsvis kommer den väl till användning.

Lådan finns att köpa på Designtorget och på nätet hos tex www.coolstuff.se



Kommentarer
Postat av: Rackarungar

Tack för tipset jag köpte en till syrran nu när hon fyllde hoppas ni söte mor är lika nöjd:) kram

2011-09-10 @ 06:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0