Ta hand om kroppen

Lördag den 10 sept


Bilden är ifrån när jag testade dynamic tillsammans med Emma i våras



För att ta hand om mig själv och min kropp lite extra har jag köpt ett klippkort hos "Under Construction" för att kunna köra sk dynamic training, mycket väl investerade pengar!

Efter en tuff vecka på jobbet var det fantastiskt skönt att få avsluta veckan igår med ett 45 min "Dynamic fullbody" (rörlighets träning). Passet är en energi givande, avstressande och återhämtande träningsform där man arbetar med rörlighet och avslappning.
Man är max 4 st på varje pass så du får all hjälp i världen med din träning, igår fick vi riktigt bra hjälp av Johanna då vi endast var 2 st som körde.

Känslan i kroppen efter är grym som en bättre massage och tänk att jag hittat något som jag gillar som inte är hög puls eller tunga vikter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0